За підсумками зборів акціонерів, що відбулися 17 квітня 2009 року, під час яких було розглянуто питання про створення, реорганізацію та ліквідацію відокремлених підрозділів НАСК "Оранта" і затверджено положення про підрозділи компанії. 23 квітня 2009 року НАСК "Оранта" розпочала процедуру переведення низки балансових підрозділів компанії в безбалансові, опублікувавши повідомлення відповідно до Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів.
Коментує керівник служби юридичного та кадрового забезпечення Холдингу IMG Олександр Ващенко: "Згідно з чинним законодавством України, юридичні особи можуть мати відокремлені підрозділи (філії), офіційно зареєстровані в єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України (ЄДРПОУ). НАСК "Оранта" має такі філії у вигляді відділень і дирекцій, які є балансовими. Відповідно до рішення, ухваленого під час зборів акціонерів НАСК "Оранта" 17 квітня, було розпочато процедуру переведення, наслідком якої є юридична ліквідація балансових підрозділів разом із внесенням відповідного запису до ЄДРПОУ. Після завершення зазначеної процедури такі підрозділи продовжать свою діяльність у статусі безбалансових, частково передавши свої функції (бухгалтерського та фінансового характеру, деякі господарські функції тощо) дирекціям НАСК "Оранта"".
Як зазначив голова наглядової ради НАСК "Оранта" Олег Спілка, сьогодні в компанії відбувається процес реорганізації та реструктуризації мережі - компанія не закриває жодного з відділень, жодного з офісів з продажу. Переведення відділень у безбалансові необхідне як з точки зору зменшення витрат, так і з точки зору вдосконалення керівництва мережею.
За словами голови правління НАСК "Оранта" Олени Болотової, окремий баланс матимуть лише 29 підрозділів компанії, зокрема 28 регіональних дирекцій і головний офіс у Києві. Переведення відділень з балансових у безбалансові дасть змогу підрозділам зосередитися на продажах. Передача ж бухгалтерських функцій дирекціям і головному офісу значно зменшить витрати компанії.