Авторадіо та НАСК ОРАНТА допоможуть українцям скласти всеукраїнський тест із ПДР
В Україні стартує національний проєкт «Від поваги до безпеки. Всеукраїнський тест з ПДР», покликаний підвищити рівень знань правил дорожнього руху та сформувати культуру взаємоповаги на дорогах. Протягом 60 днів в ефірі Авторадіо водіям та пішоходам нагадуватимуть ключові правила ПДР, а фінальним етапом стане масштабний Всеукраїнський тест із знання ПДР, який відбудеться з 31 березня по 6 квітня 2025 року.
Проєкт реалізується за ініціативи Авторадіо та за інформаційної підтримки Патрульної Поліції України під егідою Міністерства Внутрішніх Справ. Головним партнером проєкту стала Національна акціонерна страхова компанія ОРАНТА.
«За десять місяців 2024 року в Україні сталося понад 21 тисяча ДТП із постраждалими та загиблими. Це тривожна статистика, яка вимагає комплексних рішень. Завдяки інформаційним кампаніям ми маємо можливість не лише підвищити рівень знань правил дорожнього руху, а й сформувати культуру взаємної поваги, що є запорукою безпеки», – наголосив перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький під час прес-конференції в Укрінформі.
Програмний директор «Авторадіо» Олексій Панкеєв вважає, що всі ці цифри можна було б зменшити, якби рівень обізнаності і відповідальності українців щодо ПДР був вищім. Тому в рамках проєкту протягом 60 днів на хвилях Авторадіо щоденно озвучуватимуться шість правил дорожнього руху, після чого слухачам пропонуватиметься відповісти на тематичні питання у вечірньому інтерактиві. Головною подією стане всеукраїнський тест із знання ПДР, який відбудеться з 31 березня по 6 квітня 2025 року та допоможе учасникам перевірити рівень своїх знань.
«Наш досвід свідчить, що відповідальне ставлення до правил дорожнього руху є ключовим фактором безпеки на дорогах», – зазначив сервіс-директор НАСК ОРАНТА Микита Ткаченко. – «Саме тому ОРАНТА активно підтримує ініціативи, що сприяють підвищенню обізнаності водіїв та пішоходів. Ми переконані, що проєкт «Від поваги до безпеки» стане важливим кроком до зменшення аварійності в країні. А чим меншою буде загальна аварійність, тим дешевшими можуть стати послуги страхування для всіх автовласників», - підкреслив він.
Керівниця управління організації електронних продажів ОРАНТА Катерина Мамай додала, що також компанія добре знає як спростити життя водіїв, адже щороку страхує понад 1 млн. автовласників. Тому створила новий мобільний застосунок ОРАНТА Drive, який має стати «особистим помічником» для кожного автовласника. Він має багато опцій та функціоналу, який з часом буде лише збільшуватися. «Це справжня екосистема для автовласників, які цінують простоту, зручність та функціональність», – коментує Катерина Мамай, зазначаючи, що компанія вже залучає численних партнерів для розширення сервісів.
Директорка департаменту комунікацій Міністерства внутрішніх справ Мар’яна Рева нагадала, що водії з багаторічним досвідом не завжди досконало пам’ятають теорію ПДР. Вони більше керуються досвідом, інтуїцією та «механічними навичками», які сформувалися за роки практики. Проєкт допоможе і цій категорії автовласників відновити свої знання. «В назві цієї кампанії закодовані два основних слова – повага та безпека. Так само як з поваги починаються всі взаємостосунки в суспільстві, так і безпека починається з розуміння відповідальності за себе та оточуючих», - сказала Мар’яна Рева.
Щоб заохотити українців брати участь у проєкті, організатори підготували систему винагород. Кожного буднього дня в ефірі «Авторадіо» учасники, зареєстровані на складання всеукраїнського тесту з ПДР, зможуть перевірити свої знання та виграти цінні призи. Додатково страхова компанія ОРАНТА запровадила головний приз для тих, хто успішно склав тест – 5 річних запасів пального по 600 літрів кожен. Паливними талонами можна розрахуватися на всіх АЗС України через зручний додаток ORANTA Drive.
Популяризація проєкту відбуватиметься не лише в ефірі Авторадіо, а й соціальні мережі, мобільний застосунок станції та спеціально створену онлайн платформу проекту.