Наглядова рада НАСК ОРАНТА призначила Юлію Козаченко заступницею Голови правління страхової компанії
18 жовтня 2024 року Наглядова рада НАСК «Оранта» призначила Юлію Козаченко заступницею Голови правління страхової компанії, а також обрала її Членкинею Правління.
За словами голови правління компанії Яцека Мейзнера, це призначення є важливим кроком для НАСК ОРАНТА. «Юлія має багатий досвід на страховому ринку та чудово розуміє задачі й характер нашої компанії», – говорить Яцек Мейзнер. – «Це дозволить їй ефективно впроваджувати стратегічні ініціативи та зміцнювати наші позиції на ринку. Я переконаний, що її професіоналізм та енергія допоможуть компанії досягти нових вершин і стати ще більш надійним партнером для наших клієнтів».
Юлія Козаченко, фінансова директорка, членкиня правління НАСК ОРАНТА
Закінчила економічний факультет Національного університету ім.Т.Г.Шевченка. Розпочинала діяльність на страховому ринку у 2000 році на посаді провідної бухгалтерки. Протягом 15 років працювала заступницею фінансового директора. В НАСК ОРАНТА з березня 2023 року на позиції фінансової директорки, з жовтня 2024 року – членкиня правління.
Юліє, розкажіть про основні цілі, які ви ставите перед собою у складі правління НАСК ОРАНТА.
Завдяки новим повноваженням члена правління, я зможу активніше впливати на більшу кількість напрямків діяльності компанії. Але основна моя мета – забезпечити фінансову стабільність компанії в довгостроковій перспективі. Це включає створення стратегії управління активами, капіталом і зобов’язаннями, яка дозволяє нам відповідати вимогам ринку і наших клієнтів, зберігаючи при цьому високу ліквідність. Розуміння поточних і майбутніх задач, що стоять перед компанією, дозволить вибудувати фінансову політику, яка підтримує бізнес навіть у найскладніших умовах.
Що для вас буде першочерговим завданням?
В першу чергу я планую активно розвивати аналітичні системи та автоматизувати фінансові процеси. До 2027 року ми маємо повністю перейти на європейські стандарти в цьому аспекті. Це не лише вимога НБУ, а й об’єктивні потреби компанії. Таким чином ми підвищимо точність фінансових оцінок і зможемо ефективніше управляти ризиками. Для компанії дуже важливо надолужити певне відставання від ринку, що мало місце в попередні роки. Сьогодні цифрові інструменти занадто важливі для страховиків. Вони забезпечують необхідну гнучкість та оперативність у прийнятті рішень, а також підвищують ефективність. Це не тільки оптимізує роботу, але й дозволить ОРАНТІ швидше адаптуватися до сучасних потреб клієнтів та ринку.
Як ви забезпечуєте дотримання регуляторних вимог?
Забезпечення відповідності регуляторним вимогам є пріоритетом для нас, оскільки це питання репутації та надійності компанії. ОРАНТА постійно має підтверджувати та підтверджує свою відповідність. Ми дотримуємося всіх встановлених норм, таких як вимоги нормативів платоспроможності, достатності капіталу та управління ризиками. Водночас, я приділяю увагу вдосконаленню внутрішніх процесів для підвищення прозорості. Прозорість дозволяє правлінню та акціонерам розуміти реальний стан справ і приймати рішення на основі об’єктивних даних. Ми звітуємо про фінансові показники, а також аналізуємо показники платоспроможності й ліквідності, що є важливими маркерами нашої надійності. Відкритість у звітності зміцнює довіру до компанії з боку клієнтів та партнерів, що особливо важливо у сфері страхування.
Будь ласка, кілька слів про вашу роботу з інвестиційним портфелем компанії.
На жаль, у страхових компаній досить обмежений набір інвестиційних інструментів. Менше з тим управління інвестиційним портфелем є важливим елементом фінансової стратегії. Ми повинні генерувати стабільний прибуток, мінімізуючи ризики. З огляду на специфіку нашої діяльності, я ретельно оцінюю всі інвестиційні можливості, орієнтуючись на інструменти з помірним рівнем ризику, які забезпечують дохідність і підтримують фінансову стійкість компанії.
Що саме ви плануєте робити для підвищення операційної ефективності компанії?
Операційна ефективність – обов’язкова умова підтримки конкурентоспроможності. Ми аналізуємо та оптимізуємо витрати, фокусуючись на тих ділянках, де є можливість зменшити витрати без втрати якості наших послуг. В цьому напрямку, знову ж таки, постає питання автоматизації рутинних бізнес-процесів та наявності сучасних інструментів для співробітників. Це дозволить зосередити ресурси на стратегічних завданнях, підвищити продуктивність і зменшити операційні витрати, що позитивно впливає на фінансові показники.