Новий розділ «Страховий випадок» вже доступний на сайті ОРАНТИ

19 жовт. 2024 р. 62
Новий розділ «Страховий випадок» вже доступний на сайті ОРАНТИ

   Новий розділ «Страховий випадок» вже доступний на сайті ОРАНТИ

 

   На нашому сайті з'явився новий важливий розділ «Страховий випадок», який значно спростить процес взаємодії з нами у випадку настання страхових подій. Цю сторінку розроблено з урахуванням багаторічного досвіду компанії. Тепер ви можете отримати легкий доступ до всієї важливої інформації та інструкцій.

 

   У новому розділі https://oranta.ua/insurance-case ви знайдете:

 

   - Чіткі покрокові інструкції щодо дій у випадку настання страхового випадку, які допоможуть швидко зорієнтуватися у необхідних діях.

   - Форми необхідних документів для подачі заяви на отримання страхової виплати, що дозволяє оформити всі папери без зайвих клопотів.

   - Контакти Центрів клієнтської підтримки, де кваліфіковані спеціалісти готові надати допомогу та відповісти на всі питання, пов'язані з урегулюванням страхового випадку.

 

   Компанія потурбувалася про те, щоб зробити користування нашим сервісом максимально зручним для вас. Усі процеси оптимізовано таким чином, щоб застраховані особи могли легко знайти потрібну інформацію, швидко заповнити документи та без зайвих зусиль звернутися до нашої служби підтримки. Це дозволяє значно заощадити час та мінімізувати стрес, пов'язаний із процедурою врегулювання страхового випадку.

 

   Комфорт клієнтів для нас завжди на першому місці. ОРАНТА має високий рівень задоволеності клієнтів – індекс NPS складає 90%, і ми вже отримали безліч позитивних відгуків про нашу роботу. Люди цінують нашу оперативність, професійний підхід і турботу про їхній спокій. З новим розділом «Страховий випадок» ми зробили ще один крок назустріч вам, щоб зробити співпрацю з ОРАНТА ще більш прозорою та зручною.

 

   «Ми є не лише надійним страховиком, а й вашим партнером, на якого можна покластися у складній ситуації», - зазначив директор з врегулювання збитків Вадим Шевченко. - «Наша мета – забезпечити сервіс високого рівня і робити все можливе, щоб ви залишалися задоволеними нашими послугами», - сказав він.


Інші новини