Новини


В НАСК «Оранта» змінився формат набору номеру call-центру

22 Жовтня 2009 року
НАСК «Оранта» інформує, що, відповідно до зміни порядку набору телефонних номерів міжміських і міжнародних напрямків, змінюється так само і телефонний номер гарячої лінії Компанії. Зараз він представлений у наступному форматі: 0-800-50-05-05
Зміна формату телефонних номерів виконується відповідно до наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 29 вересня 2008р. N1200 «Про затвердження плану переходу на перспективну систему нумерації телефонної мережі загального користування України»
Довідка
Новий call-центр НАСК «Оранта» було створено на початку 2008 року, він став найсучаснішим в Україні. Його було збудовано на базі комплексу технічного устаткування Avaya Call Centre Elite. В call-центрі використовується сертифікована система запису та прослуховування телефонних розмов. Call-Центр забезпечує всі напрямки роботи компанії - інформаційний, технічний і медичний асистанс.

Тут ви можете підписатися на наші найсвіжіші новини.

Поліс придбай - подарунки вигравай
23.10.2021 12:29:00 Детальніше
100 РОКІВ НАМ – 100 ПОДАРУНКІВ ВАМ
22.10.2021 07:00:00 Детальніше
ПрАТ НАСК «ОРАНТА» оголошує конкурс (тендер) на пошук суб'єктів аудиторської діяльності для проведення обов'язкового аудиту фінансової звітності
16.08.2021 14:00:00 Детальніше
Яцек Мейзнер призначений на посаду Голови Правління НАСК «ОРАНТА»
Фінансовий Оскар 2020 – ОРАНТА здобула почесні нагороди
Яцек Мейзнер призначений Членом Правління НАСК "ОРАНТА"