В НАСК «Оранта» змінився формат набору номеру call-центру

1 січ. 2018 р. 55
В НАСК «Оранта» змінився формат набору номеру call-центру

НАСК «Оранта» інформує, що, відповідно до зміни порядку набору телефонних номерів міжміських і міжнародних напрямків, змінюється так само і телефонний номер гарячої лінії Компанії. Зараз він представлений у наступному форматі: 0-800-50-05-05
Зміна формату телефонних номерів виконується відповідно до наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 29 вересня 2008р. N1200 «Про затвердження плану переходу на перспективну систему нумерації телефонної мережі загального користування України»
Довідка
Новий call-центр НАСК «Оранта» було створено на початку 2008 року, він став найсучаснішим в Україні. Його було збудовано на базі комплексу технічного устаткування Avaya Call Centre Elite. В call-центрі використовується сертифікована система запису та прослуховування телефонних розмов. Call-Центр забезпечує всі напрямки роботи компанії - інформаційний, технічний і медичний асистанс.


Інші новини