БЕТА-ВЕРСІЯ
Укр
усі дзвінки зі стаціонарних телефонів України безкоштовні
Инфо
Дзвінки зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України безкоштовні.
0 800 50 05 05
Новини

Туристичне страхування збільшило обсяги

6 Березня 2013 року
За даними НАСК «Оранта» сума надходжень від страхування виїжджаючих за кордон в компанії в 2012 році виросла на 28 % порівняно з 2011 роком, при тому, що страхові тарифи по даному виду страхування не змінювалися.
На думку експертів компанії, зростання продажів полісів страхування медичних витрат при виїзді за кордон у цілому по ринку пов'язане зі збільшенням числа громадян України, які виїжджають за кордон. Статистика свідчить, що спостерігається постійне зростання кількості українців, які виїжджають за кордон, починаючи з 2000 року.
«Зростання обсягу страхових премій залежить, насамперед, від потоку туристів і доступності страховки. Наша компанія дотримується розумної і виваженої тарифної політики. Наш страховий поліс на 10 днів для поїздки в Європу коштує приблизно 80 гривень, ціну ми не змінюємо, а надходження, як я вже казав вище, зростають», — коментує заступник Голови Правління НАСК«Оранта» Володимир МУШИНСЬКИЙ.
Між тим, на думку експертів, цей вид страхування має досить немалий рівень виплат — близько 50 % в середньому по ринку. Крім того, необхідно враховувати комісію, яку платять страховики туроператорам в розмірі близько 25–30 %.
«У пік сезону на маршрутах масового туризму (Туреччина–Єгипет) збитковість за цим видом страхування зашкалює за 150 %. А туди вирушають 65–70 % наших туристів, раніше було навіть більше. І врахуйте, що розміри рахунків, які виставляються зарубіжними лікувальними установами нашим страховикам, постійно зростають. Тому підвищення тарифів на сьогоднішній момент доцільне, і це питання часу, однак ринок відчуває сильний вплив туроператорів, які є противниками такого підвищення. Страхові компанії, які роблять акцент на туристичному страхуванні, змушені прислухатися до туроператорів, які побоюються, що збільшення вартості туристичної медичної страховки, яка входить у вартість путівки, погіршить їхні конкурентні позиції», — зазначає В. Мушинський.
Оскільки інтенсивність туристичного потоку за кордон більше залежить від зовнішніх, об'єктивних чинників, НАСК «Оранта» прагне розвинути ще один вид туристичного страхування — страхування подорожуючих по Україні. Це доволі актуальний і соціально необхідний вид страхування. Статистка свідчить, що до мільйона українців на рік воліють відпочивати, саме подорожуючи по Україні. На думку В. Мушинського, це прекрасна ринкова ніша для страховиків, яка поки освоєна явно недостатньо.

Тут ви можете підписатися на наші найсвіжіші новини.

ОРАНТА входить до ТОП 5 компаній з продажу електронного полісу Автоцивілки
20.11.2018 15:03:00 Детальніше
Святкуймо 97 років разом!
ОРАНТА зайняла перше місце на ринку Автоцивілки!
23.05.2018 12:54:00 Детальніше
Електронний поліс в Україні ввімкнено!
Повідомлення про проведення позачергових Загальних зборів акціонерів та проект порядку денного
Підсумки роботи страхової компанії ОРАНТА за 2016 рік