НАСК "Оранта" створила Інвестиційний комітет

1 січ. 2018 р. 63
НАСК "Оранта" створила Інвестиційний комітет

6 листопада 2007 року правління НАСК "Оранти" прийняло рішення створити Інвестиційний комітет з метою формування інвестиційної політики, організації, планування, контролю та ефективності інвестиційної діяльності компанії у відповідності до її стратегії розвитку. Очолив інвестиційний комітет голова правління НАСК "Оранта" Олег Спілка. Основним завданням комітету є розробка основних принципів організації фінансування проектів з розвитку компанії "Оранта". До компетенції комітету входить створення довгострокового бюджету НАСК "Оранта", організація розробки та експертиза перспективних проектів, внутрішніх нормативних документів з управління фінансами та інвестиціями. До зони відповідальності Інвестиційного комітету входить забезпечення відповідності проектів стратегії розвитку Компанії, аналіз їх ефективності та визначення джерел фінансування проектів. З метою оцінки ефективності роботи компанії, комітет буде займатись плануванням контрольних показників реалізації інвестиційних проектів, контролювати та аналізувати результати виконання задач та термінів виконання окремих підрозділів, визначених проектами, включаючи контроль інвестиційних витрат.
Зі слів заступника голови правління з питань фінансово-економічної політики НАСК "Оранта" Олени Болотової, створення комітету пов’язано з реорганізацією діяльності компанії та поліпшенням культури корпоративного управління. "Є стандарти культури корпоративного управління, стандарти якості управління, до яких ми прагнемо. Але є й поточні задачі, якими буде займатися Інвестиційний комітет – такі як відкриття нових підрозділів, відстеження ефективності реклами, розвиток дочірньої компанії "Гарант-Ассистенс", - сказала пані Болотова. – Тобто комітет буде прораховувати вартість проектів "Оранти" для розуміння того, наскільки вони доцільні".

Довідка:
НАСК "Оранта" ― лідер українського ринку класичного страхування, має представницьку мережу (676 структурних підрозділів в обласних центрах, містах і районах України, у тому числі 28 дирекцій, 503 балансові відділення, 141 безбалансове відділення та 4 агенції).

Управління реклами та PR НАСК "Оранта"


Інші новини