НАСК «Оранта» покращує якість врегулювання збитків

1 січ. 2018 р. 49
НАСК «Оранта» покращує якість врегулювання збитків

Загальна оцінка діяльності страхових компаній, яку щоквартально здійснює МТСБУ, містить показник «рівень скарг від потерпілих та страхувальників».
Показник «рівень скарг від потерпілих та страхувальників» є важливою складовою в моніторингу оцінки страховика, оскільки демонструє оцінку громадянами якості надання послуг страховою компанією, що в свою чергу має величезний вплив на імідж страховика. Тут працює проста формула: чим менше скарг, тим краще страхова компанія виконує взяті на себе зобов’язання, які полягають у своєчасному та повному відшкодуванню збитків потерпілим в ДТП громадянам, і тим надійнішою є ця компанія.
НАСК «Оранта», починаючи з 2014 року здійснила цілий ряд заходів щодо підвищення рівня обслуговування клієнтів. Перш за все, ці заходи були направлені на покращення якості врегулювання збитків.
Вже в першому кварталі 2015 року «Оранта» втричі збільшила кількість виплат за договорами ОСЦПВВНТЗ у порівнянні до аналогічного періоду минулого року, виплативши страхове відшкодування за понад 3000 випадків.
І як результат – кількість скарг від потерпілих та страхувальників у 1 кварталі цього року зменшилась майже в 4 рази, що дозволило Компанії отримати найвищу оцінку по вказаному показнику за методикою МТСБУ (згідно ЦБД МТСБУ на 09.04.2015 р.).
Економічна криза негативно вплинула на репутацію страхового бізнесу. Тому ключове завдання НАСК «Оранта» сьогодні – це підтвердження іміджу надійної страхової компанії, повернення довіри населення до страхової галузі та збільшення попиту споживачів на страхові послуги.


Інші новини