За підсумками зборів акціонерів, що пройшли 17 квітня 2009 року, у ході яких було розглянуте питання про створення, реорганізацію та ліквідацію відокремлених підрозділів НАСК «Оранта» і затверджено положення про підрозділи компанії. 23 квітня 2009 НАСК «Оранта» почала процедуру переведення ряду балансових підрозділів компанії в безбалансові, опублікувавши повідомлення у відповідності до Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів.
Коментує керівник служби юридичного і кадрового забезпечення Холдингу IMG Олександр Ващенко: «Згідно чинного законодавства України, юридичні особи можуть мати відокремлені підрозділи (філії), офіційно зареєстровані в єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (ЕДРПОУ). НАСК «Оранта» має такі філії у вигляді відділень та дирекцій, що є балансовими. Відповідно до рішення, що прийнято в ході зборів акціонерів НАСК «Оранта» 17 квітня, було розпочато процедуру переведення, наслідком якої є юридична ліквідація балансових підрозділів разом із внесенням відповідного запису в ЕДРПОУ. Після завершення зазначеної процедури такі підрозділи продовжать свою діяльність в статусі безбалансових, частково передавши свої функції (бухгалтерського та фінансового характеру, деякі господарські функції й т.д.) дирекціям НАСК «Оранта»».
Як відмітив голова наглядової ради НАСК «Оранта» Олег Спілка, сьогодні в компанії відбувається процес реорганізації та реструктуризації мережі – компанія не закриває жодного з відділень, жодного з офісів з продажів. Переведення відділень у безбалансові є необхідним як з погляду зменшення витрат, так і з погляду вдосконалення керівництва мережею.
За словами голови правління НАСК «Оранта» Олени Болотовой, окремий баланс будуть мати лише 29 підрозділів компанії, у тому числі 28 регіональних дирекцій і головний офіс у Києві. Переведення відділень з балансових у безбалансові дозволить підрозділам зосередитися на продажах. Передача ж бухгалтерських функцій дирекціям та головному офісу значно зменшить витрати компанії.