Інтерв'ю директора компанії «Оранта-Онлайн» Фелікса Полянського

1 січ. 2018 р. 117
Інтерв'ю директора компанії «Оранта-Онлайн» Фелікса Полянського

Актуальність і переваги продажів страхових продуктів у мережі Інтернет

- Розкажіть, будь ласка, про переваги купівлі полісів он-лайн?

Перша і найважливіша, на мій погляд, перевага – це можливість одержання інформації.
Купуючи страховий продукт, клієнт купує сервіс, послугу. Це - не дешево і не на тиждень. Крім того, клієнт, аналізуючи пропозиції страхових компаній, повинен розібратися в умовах, викладених у страхових договорах компаній, а не просто порівнявати страхові тарифи. Легше за все ознайомитися з усіма умовами страхування та прийняти аргументоване рішення - в мережі Інтернет.
На жаль, далеко не всі страхові компанії стежать за актуальністю пропозицій, які "світяться" на сторінках їхніх сайтів. І це дарма.

Друге – це якість пропозиції та оперативність реагування. Оскільки "Оранта-Онлайн" - високотехнологічна компанія і створювалася "з нуля", у нас була можливість з самого початку закласти високі стандарти якості пропозиції і підтримки. У тому числі - і оперативність реакції на запити клієнта. Всі процеси - максимально прозорі для нас і для клієнта. Моніторинг проблемних ситуацій здійснюється постійно.
Можливо, комусь ця перевага здається дріб'язковою, але, повірте, клієнти високо цінують якісно організовані процеси, і процеси продажу і процеси, пов'язані з врегулюванням.

Третя перевага - різноманітні бонуси/знижки. З погляду клієнта, "усе в Інтернеті повинно бути дешевше і зручніше". Щодо простих "знижок на покупки, зроблені через Інтернет" я налаштований трохи скептично. Згоден, телефони таким чином продавати можна. Але страхування зі знижкою можна продавати/купувати тільки тоді, коли всі продукти компанії, процес їхнього формування та цикл їхнього життя «заточені» саме під прямі продажі. Або ж клієнт не перший рік співпрацює зі страховою компанією і його історія співробітництва з нею - позитивна й прозора.
Однак ми зараз розробляємо механізм знижок, який буде мотивувати клієнта купувати кілька страхових продуктів одразу. Приміром, приходить клієнт купувати «автоцивілку», а ми йому запропонуємо придбати добровільну «автоцивілку», програму "Допомога в дорозі" і коробковий продукт страхування життя. Вийде комплексне страхування. І от тут вже варто замислитися, як "віддячити" клієнту, який нам довірився й розуміє, що страхування - це усвідомлене й відповідальне рішення.

До четвертої переваги я б відніс додаткові сервіси. Це й доставка договору страхування клієнтові на роботу або додому, і своєчасна пропозиція/нагадування про пролонгацію страхового договору.

-А правда, що поліси в Інтернеті - дешевше, ніж у представництвах компаній?

Якщо компанія з самого початку не створювалася щоб працювати за каналом прямого страхування, якщо самі продукти не призначені для продажів і адміністрації "напряму", то менша вартість страхування може досягатися тільки за рахунок скорочення агентських комісійних і оптимізації процесів адміністрування.
У більшості випадків ми бачимо, що страхові компанії і їхні агенти, які пропонують страхування в Інтернеті, роблять знижки за рахунок своїх комісій. В той же час, у середньо- і довгостроковій перспективі більш вигідно займатися оптимізацією процесів адміністрування. Що і робить « Оранта-Онлайн».

- Наскілький великий зараз попит на он-лайн страховки? Який ваш прогноз на розвиток цього каналу продажів у страхуванні?

Зараз цей попит є і він буде тільки зростати разом із зростанням Інтернет - аудиторії. В Європі 40%-60% процесів «зв'язування» клієнт - страхова компанія ( чи то є процеси продажів чи врегулювання) відпрацьовуються через Інтернет. У США цей відсоток ще більше. А в Україні, за моїми оцінками, - менше 1%. Отже потенціал зростання - величезний.

- Які є підводні камені в он-лайн страхуванні. Наскільки досконала ця схема продажів?

Основний камінь, але не для клієнта, а для он-лайн продажів - недосконале законодавство. Я б також окремо відзначив гостру нестачу національних інфраструктурних проектів, наприклад доступу до єдиної бази транспортних засобів, централізованої бази за обов'язковими видами страхування, і так далі.

- Які види (поліси) страхування можна вже зараз купити в « Оранта-Онлайн», а які планують запустити?

Краще за все відвідати наш сайт - online.oranta.ua - щоб подивитися на запропоновані види страхування. Я б дуже рекомендував "Допомогу в дорозі". Це реально новаторський продукт для українського ринку. Продукти НАСК "Оранта" – ,безперечно, КАСКО, ОСЦПВ з підвищеними лімітами виплат. Коштує на 20 гривень дорожче, проте ліміт за виплатами вище у два рази. Найголовніше - ми тільки-но запустили кросс-продажі.

- Чи збирається «Оранта-Онлайн» збільшувати число партнерів, коли? Чим компанія може бути цікавою, які в неї переваги перед конкурентами? Чи в он-лайн продажах немає конкуренції?

Ми почали реалізовувати партнерські програми в трьох напрямках:

1. Нас цікавлять компанії та фізичні особи, які можуть привести до нас клієнтів. Ми готові платити за клієнтів, які купуватимуть страхові продукти у нас;
2. На даний момент на сайті можна придбати продукти трьох наших партнерів - "Оранта" - класичне страхування ризиків, " Оранта-Життя" - продукти страхування життя та "Гарант Асистанс", яку представлено унікальним продуктом "Допомога в дорозі";

. Я не бачу проблем, якщо " Оранта-Онлайн" організує он-лайн продажі продуктів /послуг інших компаній. Платформа - гарна, ми відкриті для співробітництва;

4. Частина платформи " Оранта-Онлайн" - рішення для партнерських продажів. Страхові продукти зараз продаються через банки-партнери. Ми збираємося залучити брокерів, агентів, туристичних операторів, всіх, хто може і хоче продавати страхові продукти по-новому - мінімум часу на адміністрування, максимуму - на продажі.


Інші новини