Інформація по Страховий випадок в туризмі

Дії у разі настання події
  • 1
    Повідомте цілодобову сервісну службу НАСК «ОРАНТА»

    +38 096 170 92 11

    +38 050 170 92 11

    +38 093 006 11 28


    додаткові багатоканальні номери телефонів по туристичним країнам (вартість дзвінків – за місцевими тарифами):


    +90 242 524 53 22 - Туреччина

    +35 955 481 210 - Болгарія

    +20 110 078 34 86 - Єгипет

    +30 231 213 33 58 - Греція


    claim@calltravel.eu

    Дійте відповідно до отриманих рекомендацій сервісної служби.

  • 2
    Зв’яжіться з сервісною службою за вказаними у Договорі страхування телефонами і повідомте таку інформацію:


    • прізвище та ім’я Застрахованої особи;
    • номер та серію Договору страхування;
    • термін дії Договору страхування;
    • страхову суму та Програму страхування;
    • місце перебування та контактний телефон;
    • опис обставин та характер необхідної допомоги.


    Необхідно узгодити з сервісною службою всі свої подальші дії з отримання невідкладної медичної або іншої допомоги і діяти відповідно до інструкцій та рекомендацій сервісної служби.


    Оплата невідкладної медичної або іншої допомоги, що організована сервісною службою, здійснюється Страховиком без участі Застрахованої особи на підставі рахунків, виставлених Страховику сервісною службою.

  • 3
    Дії при самостійній оплаті невідкладної допомоги

    Якщо Ви були змушені самостійно оплатити вартість невідкладної медичної або іншої допомоги, отриманої за кордоном, для відшкодування витрат необхідно звернутися до Страховика.


    форма заява про страхову виплату

    Документи, що надаються для підтвердження факту настання страхового випадку та суми витрат:

    • письмова заява про страхову виплату (встановленої Страховиком форми);
    • оригінал Договору страхування, з яким Застрахована особа перебувала за кордоном;
    • оригінал довідки-рахунка або медичного рапорту від лікаря чи медичного закладу (на фірмовому бланку закладу або з відповідним штампом), де вказано прізвище пацієнта, точний діагноз, дату звернення за медичною допомогою, тривалість лікування, докладні відомості про надані медичні послуги, діагностику, призначені медикаменти з зазначенням їх кількості та вартості;
    • рецепти на придбання медикаментів, виписані Застрахованій особі лікарем-куратором, із зазначенням назви кожного медичного препарату;
    • документи, що підтверджують факт оплати медикаментів, наданих медичних та інших послуг;
    • інші документи згідно з Договором страхування.

Заявіть про страхову подію

по телефону 0 800 05 05 05