Страховий випадок в туризмі

Дії у разі настання події
  • 1
    Перелік телефонів Сервісної служби
    List of phone numbers of the Service Company

    Багатоканальна лінія 24/7

    +38 096 170 92 11

    +38 050 170 92 11

    +38 093 006 11 28


    Email

    care@ensuria.com


    Телеграм бот

    @Ensuriabot

    Facebook Messenger

    @Ensuriacom

    Online chat

    https://ensuria.me/chat

    Viber

    Scan QR



    Дійте відповідно до отриманих рекомендацій сервісної служби.

  • 2
    Зв’яжіться з сервісною службою за вказаними у Договорі страхування телефонами і повідомте таку інформацію:


    • прізвище та ім’я Застрахованої особи;
    • номер та серію Договору страхування;
    • термін дії Договору страхування;
    • страхову суму та Програму страхування;
    • місце перебування та контактний телефон;
    • опис обставин та характер необхідної допомоги.


    Необхідно узгодити з сервісною службою всі свої подальші дії з отримання невідкладної медичної або іншої допомоги і діяти відповідно до інструкцій та рекомендацій сервісної служби.


    Оплата невідкладної медичної або іншої допомоги, що організована сервісною службою, здійснюється Страховиком без участі Застрахованої особи на підставі рахунків, виставлених Страховику сервісною службою.

  • 3
    Дії при самостійній оплаті невідкладної допомоги

    Якщо Ви були змушені самостійно оплатити вартість невідкладної медичної або іншої допомоги, отриманої за кордоном, для відшкодування витрат необхідно звернутися до Страховика.


    форма заяви про страхову виплату

    Документи, що надаються для підтвердження факту настання страхового випадку та суми витрат:

    • письмова заява про страхову виплату (встановленої Страховиком форми);
    • оригінал Договору страхування, з яким Застрахована особа перебувала за кордоном;
    • оригінал довідки-рахунка або медичного рапорту від лікаря чи медичного закладу (на фірмовому бланку закладу або з відповідним штампом), де вказано прізвище пацієнта, точний діагноз, дату звернення за медичною допомогою, тривалість лікування, докладні відомості про надані медичні послуги, діагностику, призначені медикаменти з зазначенням їх кількості та вартості;
    • рецепти на придбання медикаментів, виписані Застрахованій особі лікарем-куратором, із зазначенням назви кожного медичного препарату;
    • документи, що підтверджують факт оплати медикаментів, наданих медичних та інших послуг;
    • інші документи згідно з Договором страхування.

Заявіть про страхову подію

по телефону 067 170 7337