МТСБУ запропонувало підвищити страхові тарифи по ОСЦПВВТЗ на 25-30%

1 січ. 2018 р. 39
МТСБУ запропонувало підвищити страхові тарифи по ОСЦПВВТЗ на 25-30%

Моторне (транспортне) страхове бюро України (МТСБУ) вирішило змінити коригувальні коефіцієнти нарахування вартості полісів автострахування. МТСБУ запропонував Держфінпослуг підвищити на 25-30% вартість ОСЦПВВТЗ для транспорту, що зареєстрований у Києві і ввести систему нарахування коефіцієнтів з урахуванням місця реєстрації автомобілів. На думку експертів, у разі ухвалення таких нововведень страхувати в регіонах стане невигідно.


Президія МТСБУ розглянула результати дослідження даних по кількості аварій в різних містах і регіонах України. Ці дані стануть основою нової системи розрахунку, вартості страхування транспортних засобів, яку запропонують найближчим часом для затвердження в Держфінпослуг.


Пропонується почати розраховувати тарифи по ОСЦПВВТЗ, враховуючи місце реєстрації транспортного засобу, а не місце переважної експлуатації автомобіля, як це робиться зараз.


В умовах відсутності технічних засобів для відстеження переміщення автомобілів і відсутності чіткого визначення терміну "переважна експлуатація", таке рішення допоможе уникнути плутанини, яка існує сьогодні. Будь-хто може застрахуватися за мінімальним тарифом, заявивши, що використовує автомобіль в сільській місцевості.


Сьогодні для розрахунку вартості поліса існує базовий платіж, який множиться на коефіцієнт, залежно від типу автомобіля, зони його переважного використання, стажу водія.


МТСБУ також вирішив запропонувати збільшити коефіцієнти для автомобілів, зареєстрованих в Києві з 1,5-1,8 до 2-2,4 (залежно від потужності двигуна), а для населених пунктів з населенням менше 100 тис. чоловік понизити з 0,5 до 0,35. Також зменшуються тарифи для автобусів і вантажівок — з 3,5 до 2. МТСБУ пропонує ввести коефіцієнт для сільськогосподарської техніки, зокрема 1 для тракторів, для причепів до тракторів і автомобілів — 0,27.


Також не буде введена така категорія, як Київська область, не дивлячись на те, що жителі міст-супутників досить часто працюють і експлуатують транспортні засоби в Києві.
Найближчим часом лист з пропозиціями МТСБУ буде переданий в Держфінпослуг на розгляд. Учасники ринку говорять, що переглядати коефіцієнти було б логічніше через рік, коли будуть зібрані статистичні дані не тільки по кількості ДТП, але і ступеня пошкодження і розміру матеріального збитку.


Фактично перевірка наявності полісів почнеться з нового року, зараз статистики по переміщенню транспортних засобів немає. Наприклад, більшість київських маршруток зареєстровано в київській області, а кількість ДТП з їх участю висока.


Інші новини