БЕТА-ВЕРСІЯ
Укр
усі дзвінки зі стаціонарних телефонів України безкоштовні
Инфо
Дзвінки зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України безкоштовні.
0 800 50 05 05

Новини

11 Листопада 2013 року

ПРОТОКОЛ №1/2013
позачергових Загальних зборів акціонерів
Відкритого акціонерного товариства Національної акціонерної страхової компанії "Оранта"
(далі – Товариство)
м. Київ 01.11.2013
Дата проведення загальних зборів 01.11.2013
Місце проведення загальних зборів м. Київ, вул. Андрія Малишка, 1, Готельний комплекс «Братислава», конференц-зал «Конгрес»
Час початку реєстрації учасників 11:00
Час закінчення реєстрації учасників 12:00
Час відкриття зборів 12:20
Перелік акціонерів, які мають право на участь у зборах, складений станом на 24 годину 28.10.2013 року.
Кількість осіб, включених до переліку акціонерів, які мають право на участь у зборах - 3 571 (три тисячі п’ятсот сімдесят одна), яким належить 132 500 000 (сто тридцять два мільйони п’ятсот тисяч) штук простих акцій, що надають право голосу для вирішення питань, які відносяться до компетенції Загальних зборів акціонерів Товариства.
Кількість осіб, які зареєструвалися для участі у зборах - 50 (п'ятдесят).
Кількість голосів, що належать особам, які зареєструвалися для участі у зборах - 130 622 153 (сто тридцять мільйонів шістсот двадцять дві тисячі сто п'ятдесят три).
Кворум зборів становить 98,58276%.

11 Листопада 2013 року

за підсумками голосування на позачергових Загальних зборах акціонерів
Відкритого акціонерного товариства Національної акціонерної страхової компанії "Оранта"
(далі – Товариство)
м.Київ                                                                           01.11.2013 р.
Лічильна комісія в складі:
1. Голова комісії:       Кучерявий Ігор Анатолійович
2. Члени комісії:        Ващенко Олександр Васильович
                                   Єфімов Максим Аркадійович
склала даний протокол про наступне:
Дата проведення загальних зборів: 01.11.2013 р.
Час відкриття загальних зборів акціонерів – 12:20.
Для участі в загальних зборах акціонерів Товариства зареєструвалося 50 (п'ятдесят) акціонерів (їх представників), що володіють у сукупності 130 622 153 (сто тридцять мільйонів шістсот двадцять дві тисячі сто п'ятдесят три) простими акціями, що складає 98,58276% від загальної кількості таких акцій, які надають право голосу для вирішення питань, що відносяться до компетенції загальних зборів акціонерів Товариства.

2 Серпня 2013 року

Київська міська дирекція НАСК «Оранта» відкрила дві нові точки продажів у Києві на вулиці Саксаганського, 43 і на вулиці Солом'янська, 28.
Відкриваючи точку продажів на вулиці Саксаганського, дирекція посилила присутність у центральному районі міста, де знаходяться численні офіси компаній і зосереджені маршрути громадського транспорту, а також значний потік автомобілів. Завдяки зручному розташуванню відділення, страхувальник витратить мінімум часу на оформлення договору. Оплата поліса також не викличе жодних проблем - поруч розташовані відділення багатьох банків, з якими у НАСК «Оранта» укладено договори з прийому страхових платежів без комісії для клієнта.
Нове відділення дирекції в Солом'янському районі дозволить охопити великий житловий масив, поруч з офісом знаходиться популярний міський ринок. У новій точці продажу можна придбати будь-які види страховок, як для фізичних, так і для юридичних осіб.

29 Липня 2013 року

У рамках програми соціальної відповідальності, спрямованої на роботу з персоналом, НАСК «Оранта» ініціювала проект з навчання молодих працівників без досвіду роботи з подальшим працевлаштуванням в Компанії. Дана програма покликана дати можливість українській молоді отримати перший офіційний оплачуваний трудовий досвід, крім того проект дозволить зміцнити інтерес громадськості до роботи у сфері страхування і показати перспективність кар'єри на страховому ринку України. Завдяки даній ініціативі НАСК «Оранта» планує розширити кадровий резерв і поповнити свій штат талановитими молодими співробітниками.
Пілотний старт проекту відбувся на базі Київської міської дирекції компанії 19 липня 2013 і триватиме до кінця року. Надалі, у планах Компанії розширити географію проекту на регіональні підрозділи НАСК «Оранта».

6 Березня 2013 року

За даними НАСК «Оранта» сума надходжень від страхування виїжджаючих за кордон в компанії в 2012 році виросла на 28 % порівняно з 2011 роком, при тому, що страхові тарифи по даному виду страхування не змінювалися.
На думку експертів компанії, зростання продажів полісів страхування медичних витрат при виїзді за кордон у цілому по ринку пов'язане зі збільшенням числа громадян України, які виїжджають за кордон. Статистика свідчить, що спостерігається постійне зростання кількості українців, які виїжджають за кордон, починаючи з 2000 року.
«Зростання обсягу страхових премій залежить, насамперед, від потоку туристів і доступності страховки. Наша компанія дотримується розумної і виваженої тарифної політики. Наш страховий поліс на 10 днів для поїздки в Європу коштує приблизно 80 гривень, ціну ми не змінюємо, а надходження, як я вже казав вище, зростають», — коментує заступник Голови Правління НАСК«Оранта» Володимир МУШИНСЬКИЙ.
Між тим, на думку експертів, цей вид страхування має досить немалий рівень виплат — близько 50 % в середньому по ринку. Крім того, необхідно враховувати комісію, яку платять страховики туроператорам в розмірі близько 25–30 %.

26 Грудня 2012 року

На думку спеціалістів НАСК «Оранта» в новому році професія страхового агента користуватиметься попитом. Перспективність роботи агента забезпечує цілий ряд об’єктивних соціально-економічних факторів, які виділили експерти компанії.
По-перше, робота страхового агента не вимагає спеціальної освіти, на першому місці — особисті якості людини. Страховий агент має бути комунікабельним, спостережливим, вміти привертати до себе людей та викликати довіру клієнта, тобто успіх у сфері страхування цілковито залежить від самої людини.
Страховий агент консультує населення щодо необхідності укладання договорів страхування, проводить зустрічі з керівниками підприємств, роз'яснює умови страхування, розраховує вартість, укладає договір, супроводжує договір у період його дії, інформує клієнтів щодо акцій, нових програм страхування тощо. Агент повинен вміти працювати з людьми, бути переконливим, наполегливим, відповідальним, бо працює з фінансовими документами.

21 Серпня 2012 року

НАСК «Оранта» ― клієнторієнтована компанія, яка перебуває в постійному діалозі зі своїми страхувальниками. Експерти Департаменту врегулювання збитків НАСК «Оранта» й асистувальної компанії «Гарант-АСІСТАНС» проаналізували запитання страхувальників, виділили ті, що задаються найчастіше, та підготували відповіді на ці запитання на тему вибору станції технічного обслуговування для ремонту автомобіля.
Найпоширенішим механізмом розрахунку розміру шкоди для нарахування та виплати страхового відшкодування є проведення оцінки відповідно до «Методики товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів», затвердженої Наказом Міністерства Юстиції та Фонду державного майна № 142/5/2092 від 24.11.2003 року. Однак договорами добровільного страхування транспортних засобів можуть бути передбачені й інші способи визначення завданого страхувальникові збитку: надання відкритих замовлень-нарядів, рахунків та калькуляцій на проведення відновлювального ремонту. При цьому багато страховиків вимагають наявності письмового погодження до початку проведення відновлювальних робіт. Використання офіційних дилерських СТО, як правило, підвищує вартість відновлення ТЗ, і в проведенні ремонту на даних станціях зацікавлені, перш за все, власники транспортних засобів у період офіційної гарантії. Деякі страховики вводять спеціальні коефіцієнти, що збільшують вартість КАСКО, якщо умовами договору встановлюється можливість проведення відновлювального ремонту на «фірмовій» СТО. Вибір СТО ― це, передусім, питання компромісу між страхувальником і страховиком, який досягається в рамках умов договору. Головне, що необхідно зробити страхувальнику, ― уважно вивчити згадані умови та розуміти, на що він може розраховувати.

16 Серпня 2012 року

Как известно, 26 июля 2012 года НАСК «Оранта» провела пресс-конференцию, в ходе которой сообщила общественности о попытках ее рейдерского захвата и о мерах, предпринятых компанией для противодействия этому захвату. 

9 Серпня 2012 року

НАСК «Оранта» пропонує програми страхування дітей. Напередодні нового навчального року НАСК «Оранта» нагадує батькам про важливість страхування дітей та учнівської молоді. Компанія пропонує програму страхування дітей від нещасного випадку, батьки можуть вибрати найбільш оптимальний варіант для своєї дитини. Програма «Діти - наше майбутнє» розрахована на дітей від трьох до 21 року, які відвідують дошкільні заклади, середні та вищі навчальні заклади. Максимальна страхова сума за договором - 50 000 гривень, термін дії договору - один рік, страхове покриття - 24 години на добу по всій території Україні. Якщо батьки вибрали страхову суму за договором у розмірі 5 тис. грн., тариф складе від 0,36-0,76%, при цьому страховка на рік коштуватиме всього лише 20-38,40 грн. або 7-10 копійок в день. Якщо дитина займається хокеєм, боксом, карате або іншими видами спорту, які входять до групи ризику, то ціна поліса може незначно зрости. Дана програма передбачає виплати при травмах, тимчасовій непрацездатності, смерті в результаті нещасного випадку.

31 Липня 2012 року

Заява Правління НАСК «Оранта»
Як відомо, 26 липня компанія «Оранта» провела спеціальну прес-конференцію для ЗМІ, на якій виклала своє бачення прихованих від очей громадськості механізмів реалізації акції з масштабної дискредитації компанії та далекосяжних планів щодо її подальшого рейдерського захоплення, що триває впродовж кількох останніх тижнів. Компанія НАСК «Оранта» висловила припущення, що організаторами рейдерської атаки узгоджено виступили WEST MIDLANDS HOLDINGS CORP., ТОВ «Інвестиційна група «ІНЕКО» та ТОВ «Контекст-Медіа», і попросила МВС України перевірити факти, які опинилися в її розпорядженні.
Характерно, що вже наступного дня всі передбачувані фігуранти рейдерської атаки фактично зізналися у вчиненому, як повідомляє газета «Комерсант-Україна» у замітці «Оранта» потребує захисту» від 27.07.12 р. Так, зокрема, у ТОВ «Контекст-Медіа» підтвердили, що агентство «діє в інтересах одного з акціонерів і має у своєму розпорядженні документи про реальний стан справ у компанії, який вони намагаються довести до споживачів». Наскільки можна судити, цим акціонером є кіпрська компанія BACKWOOD HOLDINGS LIMITED, яка спочатку була підконтрольна М. Лагуну, а згодом перейшла під мандат компанії ТОВ «ІстВан», заснованої В. Пінчуком.
Правління НАСК «Оранта» у зв'язку з цим вважає за необхідне відзначити наступне.
По-перше, викликають подив такі специфічні «інтереси акціонера», який наймає спеціальну PR-структуру для публікації анонімних наклепницьких матеріалів про «реальний стан справ» у компанії, що належить самому цьому акціонерові компанії. Причому ні про які документи, що розкривають «реальний стан справ у компанії», у цих так званих «рекламних матеріалах» мова не йде.

29 Травня 2012 року

У період з 22 по 27 серпня НАСК «Оранта» уже втретє організувала інформаційно-розважальний тур для журналістів провідних фінансових ЗМІ по Івано-Франківській області.
Щорічні поїздки в одну з регіональних дирекцій компанії дають змогу журналістам довідатися з перших рук про особливості страхування в тому чи іншому регіоні країни, а крім того, ближче познайомитися з традиціями та звичаями області й у цілому краще взнати Україну. Даний проект проводиться в рамках програми лояльності компанії до засобів масової інформації. Учасники подорожі поєднали активну екскурсійну програму по визначних пам'ятках Івано-Франківської області з відпочинком на одному з найвідоміших гірських курортів України ― Буковелі.
«Це була чудова поїздка, ми одержали можливість вдосталь нагулятися по Карпатах, відпочити і довідатися багато нового про Галичину», — прокоментував поїздку керівник проекту журналу «Страхова Компанія» Олександр ШКВАРУН.

28 Грудня 2011 року

З новорічними та різдвяними святами вас, дорогі колеги! Бажаємо, щоб у наступаючому році ми побачили нові перспективи розвитку, нарешті відчули правильне ставлення держави до страхового ринку і готовність до конструктивного діалогу, адже в такому разі наш ринок здатний в короткі терміни стати серйозним партнером державі насамперед з утримання різноманітних ризиків, з якими стикаються громадяни та підприємства України. Страховий ринок може бути також надійним партнером з інвестицій в державну економіку.
Хочемо побажати колегам, щоб вони відчули справжній драйв, усвідомивши перспективи розвитку страхового ринку, і тоді страховики зможуть побачити якісні зміни, а клієнти відчують висококласний сервіс.
Бажаємо клієнтам страхових компаній, щоб вони ніколи не розчаровувалися у своєму виборі, щоб вони довіряли своїм страховикам, а компанії завжди чинили справедливо і виконували свої зобов'язання.
Усім працівникам усіх страхових компаній бажаємо міцного здоров'я, натхнення, щедрої долі. Нехай здійсняться всі ваші великі мрії і повсякденні задуми, тепла і щастя вам і вашим родинам!