БЕТА-ВЕРСІЯ
Укр
усі дзвінки зі стаціонарних телефонів України безкоштовні
Инфо
Дзвінки зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України безкоштовні.
0 800 50 05 05

Питання та відповіді

Хто може придбати поліс Автоцивілки зі знижкою страхового платежу на 50% ?

Згідно Закону України п.13.2 ст. 13 на пільги у розмірі 50% мають право громадяни України:
  • учасники війни;
  • інваліди ІІ групи;
  • постраждалі в наслідок Чорнобильскої катастрофи І та ІІкатегорії;
  • пенсіонери.
При цьому транспортний засіб повинен мати об’єм двигуна до 2500 см3 включно та належати громадянину України, який претендує на пільги.
Умови отримання пільги:
  1. Громадяни, які належать до одному з пунктів, які вказанівище, повинні особисто керувати транспортом.
  2. Не повинні мати за мету надання платних послуг зарахунок перевезення пасажирів.
У разі порушення умов, які передбачені п. 13.2 ст. 13 або якщо страховик здійснив відшкодування транспортному засобу, що передбачає більше значення коригуючогокоефіцієнта (згідно п. 38.1. ст. 38), то особа відповідальназа шкоду забов’язана компенсувати страховику 50% відшкодування, які раніше були виплачені.

Як перевірити чинність полісу Автоцивілки?

Чинність полісу Автоцивілки можно перевірити за реєстраційним номером авто на нашому сайті за посиланням

Якщо ДТП сталося за кордоном?

Дії страхувальника при настанні ДТП за кордоном описані на другому аркуші страхового сертифіката «Зелена картка».  А саме:

  • зафіксувати місце дорожньо-транспортної пригоди (ДТП);
  • викликати поліцію;
  • отримати довідку поліції про обставини ДТП;
  • по провині страхувальника, зазначеного в картці міжнародного автомобільного страхування, її копія віддається іншому учаснику ДТП (потерпілому), протягом  п'ятнадцяти днів повідомити свою страхову компанію про настання ДТП. 

Що таке Європротокол?

Європротокол представляє собой бланк повідомлення про ДТП. Його заповнюют водії-учасники ДТП на місці аварії. Саме цей бланк надалі передається страховику. Цей документ є підставаю для виплати страхового відшкодуання.

Європротоколом можна скористатися за умови, якщо:
  • відсутні травмовані (загиблі) люди,
  • водії-учасники ДТП мають поліси автоцивільної відповідальності,
  • є згоди водіїв транспортних засобів, учасників ДТП, щодо її обставин,
  • у водіїв відсутні ознаки алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів.
Якщо одна з перелічених умов порушена, потрібно викликати відповідний пвдрозділ Національної поліції.
Якщо водій скористався Європротоколом, то він має право:
  • залишити місце ДТП,
  • звільняються від обов'язку інформувати відповідний підрозділ Національної поліції України про настання ДТП,
  • звільняються від адміністративної відповідальності, передбаченої за спричинення ДТП,
  • повинні не пізніше трьох робочих днів з дати ДТП звернутись зі своїм примірником заповненого Європротоколу до страховика, з яким укладали договір обов`язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.
Якщо учасники скористалися правом оформлення ДТП без уповноважених на те працівників відповідного підрозділу Національної поліції, то розмір відшкодування не перевищуватиме 50 тис. грн.

На кого оформляється «Зелена картка»?

«Зелена картка» оформлюється на господаря авто або будь-якого іншого страхувальника.  Її дія поширюватиметься на будь-яку людину, яка сяде за кермо даного транспортного засобу на законних підставах.  Фактично «Зелена картка» оформлюється на автомобіль.

Як перевірити справжність поліса «Зеленої картки»?

Купуючи поліс «Зеленої картки» через наш сайт – Ви отримуєте його з перших рук і маєте впевненість в аутентичності документа. Справжність документа Ви можете перевірити на сайті.
Будьте уважні! Якщо хтось пропонує Вам поліси дешевше – можливо поліс недійсний або підроблений.

Якщо посольство вимагає «мокру печатку» на договорі туристичного страхування?

Деякі посольства дійсно вимагають «мокру печатку», тому рекомендуємо згідно вимогам посольства ознайомитися заздалегідь.
Кращий варіант – замовити доставку оригіналу договору з «мокрою» печаткою  по Україні безпосередньо при укладенні договору на сайті. Або, якщо посольство приймає такі договори, Ви можете звернутися до найближчого відділення з роздрукованим полісом. Наші співробітники поставлять «мокру» печатку на договорі страхування.

Коли до періоду туристичного страхування додається 15 календарних днів?

При виборі для відвідування країн Шенгенської зони, до обраного Вами періоду страхування, буде автоматично додано 15 календарних днів, у відповідність до Рішення Ради про умови медичного страхування подорожуючих осіб.

Я забув придбати поліс туристичного страхування, згадав тільки під час поїздки, чи можу я придбати його за кордоном і чи буде він дійсним?

Так, звичайно, поліс буде дійсним.  Купуючи поліс он-лайн на нашому сайті, після оплати Ви отримаєте поліс по e-mail на вказану адресу.

Що є страховим випадком для застрахованого автомобіля?

Страховими випадками в такому разі є події, внаслідок яких транспортний засіб було пошкоджено або втрачено, а саме:

  • зіткнення застрахованого транспортного засобу під час руху з рухомими та/чи нерухомими предметами, зіткнення рухомих транспортних засобів з нерухомим застрахованим транспортним засобом, перевертання застрахованого транспортного засобу (ризик "ДТП");
  • стихійні явища (злива, град, снігопад, повінь, паводок, затоплення, землетрус, оповзень, обвал, осідання ґрунту, удар блискавки, вихор, ураган, смерч, сель, буря, шторм), напад тварин; самовільне падіння предметів на застрахований транспортний засіб (ризик "Стихійні явища");
  • пожежа чи вибух, що не пов’язані з протиправними діями третіх осіб (ризик "Пожежа");
  • знищення застрахованого транспортного засобу в цілому, пошкодження, знищення або викрадення окремих його частин, деталей, вузлів, механізмів, що входять в заводську комплектацію, а також пошкодження, знищення або викрадення застрахованого додаткового обладнання (ризик "Протиправні дії третіх осіб");
  • втрата застрахованого транспортного засобу внаслідок незаконного заволодіння шляхом крадіжки, грабежу чи розбою (ризик "Незаконне заволодіння").

Протягом якого часу я можу отримати виплату за договором КАСКО?

Наша компанія за останні 2 роки перебудувала свої внутрішні процеси так, що ми виплачуємо страхове відшкодування за врегульованими справами протягом 10 робочих днів при наявності всіх документів. 

Чи можна застрахувати машину, якщо я керую їй за дорученням?

Якщо Ви керуєте ТЗ за дорученням, то для того, щоб укласти договір страхування, рекомендується оформити генеральну довіреність на керування автомобілем, у випадках коли Ви є страхувальником, то вигодонабувачем все одно залишиться власник автомобіля, якщо ці умови не прописані в дорученні.

В договорі КАСКО є франшиза, що це таке?

Франшиза – це визначена договором страхування частина збитків, яка при настанні  страхового випадку не належить до відшкодування страховщиком. Розмір страхового відшкодування може бути зменшений на суму несплачених страхових платежів за договором, згідно умов страхування.

Які документи необхідні для страхування моєї квартири?

Крім документів, що засвідчують особу, та ідентифікаційного коду, необхідно мати документи, що підтверджують право володіння квартирою чи будинком.  

Як визначається страхова сума по майну?

Страхова сума визначається покупцем поліса, але вона не повинна бути більше вартості застрахованого майна.

Від яких ризиків можливо застрахувати нерухомість?

В нашій компанії передбачені наступні ризики для страхування нерухомості:

  • вогонь (пожежа, вибух, удар блискавки);
  • пожежа і задимлення, що її супроводжує (включаючи виділення сажі і корозійного газу), крім її виникнення внаслідок навмисного або ненавмисного знищення або пошкодження (підпалення) майна третіми особами;
  • удар блискавки;
  • вибух;
  • ураган, шторм;
  • град;
  • зливові дощі, тиск снігового шару;
  • паводок;
  • зсув мас гірських порід;
  • землетрус;
  • гірські обвали і схід лавин;
  • виверження вулкану;
  • цунамі;
  • інші стихійна лиха;
  • вилив рідини з водопровідних, каналізаційних і опалювальних систем, внаслідок їх розриву або переповнювання, в тому числі і з сусідніх приміщень;
  • знищення, пошкодження майна в результаті помилкового вмикання автоматичних систем пожежогасіння;
  • крадіжка, грабіж, а також знищення, пошкодження в результаті спроб цих дій;
  • навмисне або ненавмисне знищення або пошкодження майна третіми особами;
  • падіння на застраховане майно пілотованих літальних об'єктів, їх частин чи вантажу, що на них перевозився.

Нещасний випадок

При настанні страхового випадку Вам або Вашому представнику необхідно негайно звернутися до контакт-центру  ОРАНТА за телефоном: 0800500505  і повідомити таку інформацію:

  • Ваші контактні дані - ім'я та прізвище.
  • Номер  договору страхування.
  • Короткий опис обставин події.
  • Наслідки випадку  чи остаточний діагноз.
  • Іншу інформацію на запит Страхової компанії 

Випадку буде присвоєно реєстраційний номер, який потрібно повідомляти при подальшому спілкуванні з фахівцями.

Якщо Ви не знайшли відповіді на потрібне Вам питання, запитуйте.

Запитайте